Terug
Gepubliceerd op 08/02/2022

Besluitenlijst  AGB Raad van Bestuur

ma 07/02/2022 - 21:30 digitaal via teams
  • Interne Zaken

    • Kwijtschelding betaling concessievergoedingen naar aanleiding van de corona-crisis

      Goedgekeurd

      Ondanks het feit dat de coronamaatregelen momenteel geen sluiting van de horeca opleggen geldt er wel een flinke beperking op de sportactiviteiten met publiek en worden culturele evenementen weer verboden. Voor onze concessiehouders die zaken uitbaten in de gebouwen van het AGB, te weten cafetaria De Schans, cafetaria De Vroenhof en Theatercafé De Stegel, betekent dit een groot verlies omdat ze voor hun cliënteel vooral afhankelijk zijn van de maatregelen voor sport en/of cultuur. Als economisch ondersteunende maatregel zal het AGB Kinrooi deze concessievergoedingen kwijtschelden vanaf 1 december 2021 tot en met 31 maart 2022, behoudens andersluidende beslissing.

  • Financiën

    • Delegatie van bevoegdheden door de Raad van Bestuur aan het Directiecomité

      Goedgekeurd

      Bij besluit van de RvB van het AGB van 4 februari 2019 werden enkele bevoegdheden reeds gedelegeerd aan het directiecomité van het AGB.
      Bijkomend wensen we nu de volgende punten te delegeren:
      - Investeringen die volgens de wetgeving overheidsopdrachten volgens de procedure van aanvaarde factuur kunnen gebeuren volgens artikel 92 van de wet overheidsopdrachten van 17 juni 2016 voor werken, leveringen en diensten voor zover ze binnen het eigen boekjaar gerealiseerd of geleverd worden in normale omstandigheden. Voor deze investeringen dient er een informele vergelijking van prijzen en voorwaarden te gebeuren van minimaal 3 leveranciers/aannemers;
      - Vervangingsinvesteringen.

    • Gunning overheidsopdracht van leveringen: ‘Aankoop van mengpaneel ter vervanging van een defect toestel in de Stegel’, opdracht waarvan de raming het bedrag van € 30.000 excl. BTW niet overschrijdt

      Goedgekeurd

      Het mengpaneel in de Stegel is defect en dient vervangen te worden.
      Voor deze vervanging wensen we in te gaan op de offerte van Music Store ten bedrage van € 565,00 incl. BTW.

  • Secretariaat

    • Goedkeuring verslag vorige zitting

      Goedgekeurd

      Er zijn geen op- of aanmerkingen en het verslag van de vorige vergadering van 06-12-2021 wordt eenparig goedgekeurd.